Oblíbené filmy (10)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Sociální síť (2010)
Možná to bude tím, že patřím mezi tzv. fejsbůkovou generaci, ale z tohoto filmu jsem byl totálně unešen. Jak se z nevýrazného chlapce stane přes noc celebrita a později uznávaný podnikatel. Well played bro.
Počátek (2010)
O geniálnosti a úžasnosti tohoto snímku není pochyb. Nolan je mistr v oboru a ukázal, jak se dělají precizní filmy.
Dokonalý trik (2006)
Transformers (2007)
Sedm (1995)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
IMHO v rámci fantasy žánru není a asi dlouho nebude nic lepšího. Nemůžu vytknout vůbec nic a bitva u Minas Tirith pro mě zůstane jedním z nejepičtějších filmových zážitků. Společně s nabušeným Legolasem a jeho sundání Olifanta.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Lucas stvořil něco dokonalého. Film je plný zvratů a ještě k tomu je nabouchanej akčníma scénama, z toho bych vypíchl hlavně boj Obi-Wana s generálem Griveousem, ale většina z nich je naprosto dokonalá. Je velká škoda tolika Jediů, bylo mi jich líto. Anakin je zmrd! I po X tém shlédnutí je to naprosto kule rvoucí jízda a pro mě je to nejlepší film, jaký jsem měl možnost vidět a myslím si, že dlouho nebude překonán. A v Sci-Fi žánru už vůbec ne! To by se někdo musel odvážit natočit další díly ^^ and i want it!
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Když jsem v 8 letech viděl první díl, Hermiona se stala mou platonickou láskou. Ohnivý pohár ukázal Hermionu v růžových šatech a to mě úplně odrovnalo. Byla naprosto dokonalá a pro mě jedna z nejkrásnějších hereček., jakou jsem měl možnost vidět. Celkové mě Ohnivý pohár bavil víc, než většina ostatních dílů. Srovnatelně s posledním dílem. Ale díky Hermioně se stal tento díl mým nejoblíbenějším, co se týká série HP.
Matrix (1999)
Naprosto geniální. Člověk nevěří, že někdo může něco takového vymyslet a natočit. Neuvěřitelná propracovanost principu Matrixu a světa strojů. Famózní hudba i herecké výkony, hlavně výkon Keanu Reevese. Pobodně jako Star Wars, se Matrix zapíše na vrchol Sci-Fi filmů!