Recenze (119)
Memento (2000)
Nolan urcite predvedl originalitu. Dej celkem slusny Pearce take, kdyz to prirovnam s podobnou koncovkou , na Proklety ostrov ztraci. Chybela mi trochu agresivnejsi koncovka. Ale super film.
Gran Torino (2008)
perfektni Clinte !!!
Zjizvená tvář (1983)
Vynikajici dilo dePalmy s exelujicim Alem. Brutalos :D, Podle mě lepší než kmotr.
Vůně ženy (1992)
Opravdu perfektni zazitek !!!
Ulice (2005) (seriál)
Divadelni herci,kreri se snazi pred tv neco vycarovat, alemocjim to nejde.
Nájemní zabijáci (2011)
Urcite film na 5 hvezd nema ,ale davam je kvuli 2 nejlepsimu filmu od meho oblibence Van Damma.
Schindlerův seznam (1993)
Dal bych i sestou hvezdu, kdyby slo.
Orphan (2009)
film celkem dobre, jenomze 12leta divka isabelle fuhrman proste hrat neumi a nepatri na platno.60%
Černá labuť (2010)
solidni film, nektere sceny fakt paradni kunis vs portman
Sráči (2011) (TV film)
V cesku urcite jeden z dobrych filmu, tema hudba ok, film hodnotim tak na 4 hvezdy 5 davam za to ze jsem byl pri nataceni a trinec je me rodne mesto, byla to opravdu bomba videt....