Poslední recenze (84)
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Milé, silné, oči otevírající, nostalgické. Ač jsem o pár let mladší než samotní herci, tak jsem na filmech vyrůstala a tento dokumet mi v mnoha ohledech otevřel oči. Vždy jsem se soustředila čistě na dějovou linku a svět Harryho Pottera bylo pouze to strhující dobrodružství. Až díky tomuto filmu jsem si uvědomila, jak složité muselo být ukočírovat "děti" na place během prvních filmů, jak je to pro hlavní trojici celý život a že se vlastně učili hrát, nebo jak se měnilo jejich vnímání starších hereckých kolegů. Zároveň jsem moc ráda, jak krásně dokument zobrazoval osobnosti jednotlivých režisérů, každý byl naprosto jiný a dal jednotlivým filmům, to co potřebovaly! Dokument má skvělou strukturu, krásně se prolínají rozhovory s herci a scény s filmu. To je opravdu mistrovská práce! Ve chvíli kdy Emma zmiňuje jména zesnulých herců, ihned jsem najela na internet a hledala o kom to mluví, a kdybych vydržela na další scénu, tak si ušetřím práci, prože se opravdu decentně vzpomíná a uctívá jejich památka. Je úžasné podívat se na známá místa a vidět emoce a nadšení herců a zjistit, co všech se za těmi filmy skrývá.
Spisovatelé (2012)
Nějspíš jsem od toho neměla tolik očekávat, ale 77% mě docela naladilo. Nicméně jsem byla zase zklamaná. Žádná z těch malých zápletek mě nějak nenadchla. Všichni mi přišty tak nějak jetý (a sjetý). Hvězdičku přidávám za Kristen, která byla jako vždy dokonalá a vtipná.
Vampire Academy (2014)
Po strašně dlouhé době těšení jsem to konečně viděla! Hned na začátek musím přiznat, že hodnocení je trošku nadhodnocené, normálně bych tomu dala asi 4*, ale to, že konečně zfilmovanli mou nejoblíbenější knižní serií mě trochu ovlivnilo. Tak tedy k hodnocení, Zoey Deutch byla naprosto bezkonkurenční, ta se prostě pro roli Rose narodila. Lucy Fry mě z počátku moc nenadchávala, ale její řeč na konci mě opravdu převědčila. Celově má film svělé hlášky a Rosiny komentáře během celého filmu byly pecka. Na můj vkus mohli vynechat pár narážek na Twilight, FB a tak, zkrátka se mi to k tomu filmu moc nehodilo. Než začnu s kritikou musím ještě pochválit, že se opravdu drželi knižní předlohy, myslím, že posloupnost děje zvládli opravdu dobře, že i ten, kdo nečetl knihy vše pochopil. Skvěli udělanej byl i závěr filmu, kde vše nabralo tempo. A teď něco k Danilovi Kozlovskijmu(?) ruskej přízvuk si může klidně nechat, proč proboha nevybrali někoho lepšího!? Na fotkách na IMDB je ještě fešák, ale to, co se objevilo ve filmu byl teda trochu šok. Vlasy ala Snape mu na jeho velké hlavně vůbec neslušely, postava taky žádná hiparáda (v tom kabátě vypadal, že neprojde dvěřmi) a nemůžu si pomoc, ale vypadá hrozně staře. Dejte mi Bena Barnese a jsem nad míru spokojená! Škola bylad dost inspirovaná Bradavicemi, ty chodby byly snad úplně stejný. Škoda, že film se v kinech moc neohřál a nesklidil zas tak velký úspěch.
Poslední deníček (3)
SERIÁLY III.
Do třetice všeho dobrého malý přehled. Po sezóně 2012/2013
LETOS JSEM SLEDOVALA:
Pretty Little Liars, Switched at Birth, Arrow, Beauty and the Beast, Orphan Black, Vampire Diaries, Gossip Girl, Carrie Diaries, Emily Owens, Da Vinci's Demons
SERIÁLY, KTERÉ POKRAČUJÍ:
Pretty Little Liars, Switched at Birth, Arrow, Beauty and the Beast, Orphan Black, Vampire Diaries
SERIÁLY, KTERÉ KONČÍ:
SERIÁLY, KTERÉ MÁM ROZKOUKANÉ:
Vampire Diaries, Da Vinci's Demons, Cult, Saving Hope, ... (profil)
NOVINKY:
Arrow - jednu chvíli jsem měla trochu krizi, pár dílů za sebou bylo slabých, ale pak se to zase rozjelo
Beauty and the Beast - nejlepší letošní novinka, vždy se něco dělo, epizody končili dramaticky, nešlo nekoukat
Orphan Black - druhá nejlepší novinka, velmi překvapilo - doporučuji
Carrie Diaries - velké překvapení a následné zklamání během 3 dílů, za mě NE
Emily Owens - propadák roku!
PŔÍŠTÍ SEZÓNU SE CHYSTÁM NA:
Tomorrow People ...