Recenze (102)
Křídla Vánoc (2013)
V kině jsem teda pokukoval víc po slečnách než po filmu, jelikož jsem tam byl snad jedinej chlap, ale nakonec to tak hrozivý nebylo. Prostě draku taková Vánoční pohádka, kde občas sice zazní nějaká ta kurva nebo sračka, ale na atmosféře to neubírá. A hlavně mi nakonec draci zahráli Cystu, na kterou jsem se těšil, jelikož jsem jí ten den slyšel v rádiu jenom 8x!! Takže spokojenost!
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Za ty koule!!!!!
Citadel (2012)
Dávám tomu tak půl roku - příjdu ve 3 hodiny ráno domů z akce, zapnu telku a na Nově budou vysílat právě tohle. Dementní film pro dementní televizní stanici v dementní vysílací dobu!
Raubíř Ralf (2012)
Pro mě bezkonkurenčně nejlepší animáč roku 2012. Není to sice úplně ta "topka", ale pobavil jsem se královsky.
Nespoutaný Django (2012)
Jsem toho fakt plnej, proto nejsem schopen napsat srozumitelnější komentář, takže ve skratce: Jedna z nejlepších Tarantinovek - neskutečná akce, neskutečná sranda - pro Waltze klidně druhýho Oskara - Tarantino prostě umí a je v top 1 mých nejoblíbenějších režisérů - soundtrack opět neskutečnej - tenhle film už je prostě teď klasikou. Snad jediné dvě výtky: Chyběla mi tam nějaká mamča, do který bych se dokázal zamilovat a konec měl přijít po přestřelce po skonu Dicapria a Waltze, v tu chvíli jsem byl opravdu na pokraji epileptickýho záchvatu.
Procitnutí (2012) (seriál)
V první řadě chci vyzdvihnout herecké výkony Luciuse Malfoye. Bál jsem se, že mám Isacsa s touhle rolí jednou pro vždy zafixovanýho, ale kupodivu to není tak zlý, jak jsem očekával. Teď k samotnému seriálu. Nebudeme si nic nalhávat, ale rok 2012 zatím nepřišel s kdoví jakým převratným seriálem, tudíž jsem vybral tento na první pohled průměrný seriál avšak se zajímavě vypadající zápletkou. Pilot mě vysloveně neupoutal, ale jelikož jsem kluk, kterej rád všechno dotáhne do konce, dal jsem zbývajícím epizodám šanci a musím uznat, že díl od dílu Awake kvete. První tři, čtyři díly sice připomínaly klasickou detektivku, ale v následujících epizodách je mám pocit už něco daleko víc. V konečném součtu seriál nezklamal, alespoň co se první série týče.
Patrola (2012)
Ikdyž mi tady byl Džejk strašně nesympatickej, film samotnej běží v parádním tempu. Kamera mi sice zas až tolik nevadila, ale nemůžu se zbavit pocitu, že klasika by byla lepší. Každopádně je vidět, že policajt v Jů Es Ej tvrdej chleba má a mě nezbejvá nic jinýho než se těšit na další Ayerovy kousky!
Katy Perry: Skutečná tvář (2012)
Jako bych tam byl s ní! Jednou si ji vezmu, nekecám!!!
Cizinka s mou tváří (2009) (TV film)
Are you fucking kidding me?
Poupata (2011)
Matka v tomhle filmu musela mít doma jistě všechno, co si kdy v životě přála! Zbouchnutou nezletilou dceru, syna se stryptérkou a starýho, kterej hraje automaty a dluží tisíce! Každopádně je vidět, že i takováhle rodinka si to umí udělat hezký! Trošku jsem nepobral ten konec a celkově to pro mě nebyl kdoví jakej zážitek.