Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Bezesporu nejlepší vykreslení války s vynikající režií a hereckým obsazením!"NE,ALE SLOUŽIL SEM V ROTĚ PLNÉ HRDINŮ"
Temný případ (2014)
Narcos (2015)
Ve jménu vlasti (2011)
Skvělý seriál už teď se těším na další série.
Nezvěstní (2014)
Panství Downton (2010)
Útěk z vězení (2005)
Hra o trůny (2011)
Četnické humoresky (2001)
Pár ale opravdu jenom pár špatných dílů jinak absolutně skvělé.Nevynechal sem už asi 3 reprízy na ČT1.