Poslední recenze (17)
Policajt na odpis (2013)
Omg Dalsia ubohost a tohtorocne sklamanie.Uplny suhlas s lumin3 velmi zle straveny vecer.
Zakázaná zóna (2010)
OMG Nieco tak strasne som uz davno nevidel....pribeh a zapletka hroza...zaver otras...muzsky herec katastrofa!! Bez napadu postavy medzi sebou absolutne nesedia, hlavny predstavitelia ani sami nevedia kam sa zaradit! Co sa tyka prevozu zakazanou oblastou....smiesne a bez reality....takto sa cez hranice neprechadza natoz ilegalne.To ze na konci filmu hrdinovia dorazia k Americkej "opustenej" hranici....ma rozosmialo...neviem si to vobec predstavit. Ubohost.
Riddick (2013)
Velmi velke zklamanie.....pokus o premostenie s Pitch Black zlyhal na plnej ciare.Po velmi vydarenej Chronicles of Riddick prichadza pad na dno v podobe tohto snimku.Obavam sa ze film Riddick ako taky skonci ako Jaws prvy super, druhy trosku slabsi...a tie zvysne katastrofa.Nemozem si pomoct no ani Vin Diesel mi nepomohol zmenit nazor.