Recenze (10)
Zrodila se hvězda (2018)
Srdce rozvibrované přes struny kytary, přes silné hlasivky, přes bezbřehost lásky. Děkuju.
The Secret Cinema (1968)
Dárek všem milovníkům stříbrného plátna v letech šedesátých. O půl století později ale dar vskutku danajský.
To (2017)
Mistrovská ukázka děsu, po které na plátně navždy budu vidět červené balónky. Sophia Lillis by si bez rozmýšlení měla štrádovat pro Oscara.
Hledání (2016) (TV film)
Dokonalé zakončení celého fenoménu a nejpravdivější film poslední doby v jednom balení. Pro zdejší odpadem hodnotící slaboduché mozečky je to očividně příliš vjemů najednou.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Ta kamera, ta příroda, ten náboj, ten Leo! Film roku a co se týče niterného až spirituálního prožitku i film života. Iňárritu jde na dřeň všeho a všem Malickům ukazuje, že je král.
Godzilla (2014)
Temnota nikde, scénář nikde, dobrý film v nedohlednu. Možná nejhorší zklamání mého diváckého života umocněné o názory uživatelů, že "takhle má pravá Godzilla vypadat". Never more!
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Zatímco první díl byl až neskutečným způsobem odporný a proto si zasloužil můj odstřel, tohle je odpad v jeho nejčistší "kvalitativní" formě. Zdejší pětihvězdníci to asi nemají v hlavě v pořádku.
Jurský park (1993)
I ve 3D úplně boží a kino tomu i po letech sluší. Takhle se to dělá, pane Spielbergu!
Chata v horách (2012)
Boží Whedonovina, která měla oslňovat na plátnech kin. Za tuhle absenci si pro distributory přijde mořský muž!
Lesní duch (2013)
Trailer naznačil, film potvrdil. Krev, špína a divákovo zhnusení. Tohle do kin vážně nepatří.