Oblíbené seriály (3)
Daria (1997)
viděno znova po letech a furt to má něco do sebe. Bud má Darja můj sarkasmus nebo já její
Teorie velkého třesku (2007)
Black Books (2000)
Už jsem viděla několikrát a pokaždé se bavím. Pro mě lepší než ITCrowd, BigBang a možná se budu rouhat ale skoro stejně dobré jako Červený trpaslík!