Oblíbené filmy (6)
Equilibrium (2002)
Avatar (2009)
Duna (1984)
Blade Runner (1982)
Temný obraz (2006)
June (2004)
Čakal som, že to bude strašné, no, nebol som až tak mimo, ale nebolo to tak hrozné, že by sa na to nedalo pozerať, malo to már silnejších, dokonca až vtipných momentov. A vďaka Felicii u mňa získava o * naviac :) Proste celý film s ňou, na nezaplatenie, bola zlatučká, chutná a hrala na husle (naozaj hrala). Ale inak to bol ďalší romantický film.