Recenze (382)
Jak działa jamniczek (1971)
Hned v prvních vteřinách mi to připomnělo Worker and Parasite – parodii na východoevropské animáky z této doby ze Simpsonových.
...ja teeb trikke (1978)
Dost šílený animák, k němuž jsem se dostal díky Worker and Parasite :-) Ke zhlédnutí na Youtube
Tramvaj do stanice Touha (1951)
Řekl bych, že Williamsova hra měla zůstat filmovému plátnu zapovězena... Ta více než dvouhodinouvá stopáž s pomatenou madamme DuBois – opravdu moc není o co stát. :-)
Antikrist (2009)
V příběhu je až příliš nerealistických prvků. Místy nepochopitelné chování postav vyloženě znemožňuje brát film zcela vážně, což je u psychologického dramatu naprostý základ. Kromě docela zdařilého umělěckého audiovizuálního ztvárnění a kvalitních hereckých výkonů nemá Antichrist co nabídnout. Samotný děj, který by měl člověka oslovit, je pouhým pohledem na ženu na pokraji šílenství, které W. Dafoe dělá terapeuta, místo toho, aby jí byl milujícím manželem, a proto ji už ani on není schopný pomoci.
Papírový měsíc (1973)
-"So what?" -"It's a big town Addie. We can do better than twenties." Jeden z nejlepších momentů filmu.
Ochranné zbarvení (1976)
Nedoceněnou a poměrně záhadnou postavou je kulturista v lososové košili. Hlavní dějovou linii uzavřelo vysvobození kocoura od zvonku.
Krtek a zápalky (1974)
Krtko a myš se nejspíš stářím zmenšují... Představte si, že se oba vešli do nepromokavé krabičky od sirek, které hoří celé hodiny!
Krtek a telefon (1974)
Nechtěl bych vidět ten účet... Kabel byl sice přeříznutý, ale telefon fungoval dále. Možná to byl jeden z prvních typů mobilu.
Pozemšťané (2005)
Jeden z mála filmů, který hodnotím více než 3 hvězdičkami a už ho nechci vidět znovu. Tyto záběry jsou vhodné pro jakési otevření očí, aby člověk viděl, co se na světě děje. Když už to ale ví, nic hodnotného rozhodně nepřináší. Koneckonců není přirozené dívat se záměrně na další "earthlings", jak tolik trpí.