Poslední recenze (16)
Banán (2010)
Pappleeee! :D
Unaveni sluncem (1994)
Je to prostě tak, na to, kolik jich je, málokterý Rus něco umí. Ale když už se nějaký takový najde, to, co vytvoří, stojí potom za to. Ne jinak tomu je u tohohle filmu. Dostal si mě hned na poprvé, se vším všudy. S úžasným Mít'ou, Kotovem a nejúžasnější a nejroztomilejší Naďou. A ne, vůbec mi nevadí, že Kotov byl masový vrah, ke své dceři měl jedinečný a výjimečný vztah, těžko říct, jestli to bylo hlavně kvůli tomu, že jde o dceru s otcem i mimo plátno, každopádně to bylo prostě fantastické. Musím říct, že se mi velmi líbila i píseň, kterou si malá Naďa ráda pouštěla na gramofonu a zpívala a tančila na ni. Anebo taky chudák stěhovák, který měl prostě smůlu a byl v nesprávný čas na nesprávném místě. Zkrátka na tomhle filmu se mi líbilo snad vše! Bohužel si nemůžu odpustit zmínku o dalších dvou jeho pokračování, které jsou ale pouze (slovy mého učitele) důkazem, že v Rusku se musí zbláznit opravdu každý.
Tenkrát na Západě (1968)
Úplně první dojem z tohohle filmu byl: no to snad ne, u tohohle se musím unudit k smrti. Jenže při zadívání se trochu pozorněji a hlouběji jsem prvně začala přemýšlet, jak sakra donutili tu mouchu neustále sedat na tu neoholenou tvář toho upocenýho chlapa, a pak už mě to prostě nepustilo. Od první scény až po tu poslední jde o neopakovatelný zážítek, který ve vás vyvolá emoce a napětí, nemluvě o dnes už kultovní hudbě, kterou musí znát snad každý. Opravdu jeden z nejlepších svého žánru a i přes jeho stopáž se na něj klidně ráda podívám znovu.