Recenze (88)
Nepřestávej dýchat (2022) (seriál)
Hlavní hrdinka - údajná právnička je totálně hloupá. A celé je to přiloženo jejíma nudnejma vzpomínkama.
Like House (2021) (pořad)
Podívejte se na Netlflix jak se dělají reality Show, tohle vypadá jako amatérské školení video.
Plán útěku 2 (2018)
Sly, kvůli kterému jsem se na film díval ve filmu hraje asi 3minuty :-( děsná sračka
Úplně debilní zprávy (2018) (pořad)
Protože, když bude mít 80% na ČSFD tak nám prý ukáže kozy!!!!
Poslední zúčtování (2018)
2,5 hvězdy, slušné akční béčko, jenže hlavní hrdina neumí hrát a tak nějak divně se hýbe. Brosnan kvůli, kterému jsem se na film díval tam hraje asi 3minuty!!
Po strništi bos (2017)
Vizuálně krásné, výpravně dokonalé, ale prázdné nic. Krásné se na to divá mohl to být skvělý film, ale někdo zapomněl napsat scénář.
Zabít Gunthera (2017)
Tak jako sorry, ale dát na přebal Arnolda, který tam hraje 15minut to je teda podvod :D
Mythica: Soumrak bohů (2016)
Tak toto je ultimatni sragora! Tocene nejde v pískovne, prachy měli asi jen na kostýmy.
Terminator Genisys (2015)
Arnold je skvělý a je jen škoda, že nedostal víc prostoru, začátek je čekání na Arnolda, a zbytek filmu také. On jediný drží film po hromadě. Jinak překombinovaný, nesympatičtí "hlavní hrdinové". Bez Arnolda by to byly 1-2 hvězda. Je to opravdu škoda.
Poslední přežije (2015)
Akčňák ze staré školy, lehký nadprůměr, trošku hloupý, ale pěkná podívaná.