Poslední recenze (9)
Nelítostný souboj (1995)
Paráda. Sice trochu delší stopáž, což může někomu vadit, ale v mém případě vůbec. Napínavý děj, skvělé obsazení, akce i bez přestřelek, i když v tomto filmu je jedna z nejlepěích, co jsem viděl ve filmu:)
Věc: Počátek (2011)
Mno, čekal jse, že to bude daleko věší slátanina, ale mě se to líbilo. Ovšem nedíval jsem se na tom s tím, že to bude mít kdovíjakou spojitost či podobnost ve Věci z 1982. Když se na film podívám jako na celek, je to blbost, jako každý druhý nový film. Jednoduchý děj, atmosféra místy dobrá, ale rychle se mění a samozřejmě hlavní hrdinka vše vyřeší a nic se jí nestane, to mě na tom vadilo, nějaká pinda z univerzity tam machruje s plamenometem. Film se mi líbil tak hodinu na 4*, ale zbytek filmu je ptákovina - 2-3*. Celkem dám za 3* ale se zavřenýma očima. Točí se i horší filmy tohoto žánru
Princ a pruďas (2011)
Tento film mě mile překvapil, myslel jsem, že to budé trapná slátanina typu vše chtěj super movie, super hero movie apod na který se už ani nedívám. Princ a pruďas má nápad, pěkný hlášky (You´re late, fuckening has begun, MAGIC! motherfucker), super postavy, děj je svižný, prostě to není nuda.