Recenze (74)
Očista: Volební rok (2016)
ani by nemusel vzniknut prvy a druhy diel a aj tak by to bol super film. vynikajuca rezia, a konecne film mal aj normalny pribeh...thrillerovo/hororovy nadych a ludia ako hyeny ... parada
Pád Londýna (2016)
dynamické pokračovanie sa presúva tento krát do ulíc londýna, pekne spracované lety v helikoptérach a pozemné boje. Scenár slabší ale Gerard sa vie v takýchto akčákoch pohybovať a zachraňuje ako tak film ... za mňa 4*
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
začalo to jednotkou útek .... a bolo to skvelé napínavé dobrý zaujínavý dej a nečakaný koniec .... pri tomto zhorenisku asi režisér zaspal a nechal sa decká hrať s nejakým divným scenárom a vôbec mu to nevyšlo .... dej pomalý nudný žiande zápletky .... dúfam že do tretice sa to podarí dať na aspoň 4*
Její případ (2005)
veľmi silný emočne natočený film o zneužívaní, neprávu a o tom aké dokážu buť ľudia svine. Ako obvykle vynikajúci výkon herečky CHarlize Theron, ktorá sa do tejto úlohy dokonale hodila.
Spectre (2015)
videl som každú bondovku, ktorá kedy bola, predposledný skyfall nadhodil ladku velmi vysoko, bohužial spectre sklamalo a ani z polky sa nechytalo. začiatok síce skvelý, očarujúca monica bellucci :) ale na to že do toho investovali 300 mega zbytočné natiahnutý film. Snaha o vtipnosť okej, ale ani záporák waltz neukázal nijaký extra výkon- nie že by bolo čo ukázať, ked scenár nebol veľmi prepracovaný. a záver filmu bond sa drží za ruku ? wtf :D :D :D
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
celkom zaujímavý scenár, škoda len že žiadny herecký výkon - nie že by bolo treba pretože to zbytočne naťahovali, kludne to mohlo byť o pol hodinu kratšie, prešpekulované - zase zbytočne, málo dobrých vtipných dialogov
Noční běžec (2015)
jednoduchý scenár, ktorý v tomto prípade vôbec nebol dobre zvolený, pretože je jasné ako to celé skončí. 3* mi je aj ľúto dať, ale už len kvôli zahraniu postavy Jimmyho ktorá celkom sadla na Neesona :)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Postapokalyptický úžasný výtvor Georga Millera - prosto dokonalé, herecký výkon hlavne charlize theron a nicholasa houlta, klobúk dole
Avengers: Age of Ultron (2015)
pokračovanie, ktoré si zaslúži pri najhoršom 4* ktoré ale nedám, pretože tak ako Avengers 1 boli akčný, vtipný plný super scén a réžia všetko zvládla, tak isto 5* za toto pokračovanie.... kooopa dobrých hlášok, súbojov či dobra s dobrom, čo so zlom super :)
Hercules (2014)
celkom pekne spracovaný príbeh aj efekty velmi slušné ale trochu mi tam chýbala tá stará dobrá mystika ako v seriáli so Sorbom ....