Oblíbené filmy (10)
Můj bratr Tom (2001)
sugestivní a dojemný snímek, který mě v mých 13 letech naučil, jak vypadá a bolí pravá láska, a po těch letech mě stále neuvěřitelně baví
Pátý element (1997)
Nejoblíbenější film vůbec since 1998. Asi je hodnocení afektované, ale prostě nemůžu jinak.
Podfu(c)k (2000)
Po pátém elementu druhá nestárnoucí legenda, kterou můžu vidět pořád dokola a nikdy to nebude nuda. Ty figurky, hudba, střih. Guy Ritchie před tím, než ho Madonna vykastrovala. Neskutečný.
Běžící muž (1987)
Popkultura 80. let v jednom poradne testosteronovem baleni. Tenhle film predevsim bavi a jak! A k tomu by filmy snad mely byt ne?
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Kreténi, co dali tři a míň, by měli dělat transfuzáky. Akční transcendence z kinosedačky do apokalyptických výšin. Vymazlená vize, nejlepší ženská hrdinka od dob Sarah Connorové. Vozy, ach ty vozy. Minimum digibordelu. Perfektní podmaz Toma Holkenborga. Doufám, že tohle je jen začátek trilogie, protože jinak se z té absence dobrých scifi fláků asi poseru.
Antikrist (2009)
Ke mně ten film prostě promlouvá.
Kruh (2002)
Na drzovku přiznávám, že jsem první Kruh viděla jako napirátěné .avi léta páně 2002. Bylo to v noci, disky byly dva, zatímco první končil akorát po scéně s koněm. Ten čirý strach pustit blbé CD snad už v životě nezažiju v takové míře jako tehdá. Nevím, co to bylo a jak to vzniklo, ale na mě to fungovalo neskutečně. Oproti Verbinskiho verzi je japonský originál jen postižený bratr. Koncentrovaná nausea. Jo, a nepouštět s dabingem. Nevím proč, ale atmosféře ubírá o polovinu, přitom špatný rozhodně není.
Milenka (1976)
Velice neotřelý pohled do duše skutečné dominantní ženy. Bulle Ogier fenomenální, reálná, bez špetky pozérství a vykonstruovanosti. Kdyby takový byl každý romantický film, tak by si jich klidně člověk s chutí za rok pustil i deset. Výborně se doplňující v tandemu se Sekretářkou. Závěrečná scéna doslova oněmující.
Big Lebowski (1998)
1. Kde jsou prachy, Lebowski?! 2. Hovno, to k vám sedí. 3. Drž hubu, Donny! 4. Foukej, jo? 5. Nikdo nebude vyjebávat s Ježíšem!
Kill Bill 2 (2004)
Psychokotoul ze samurajského filmu na revenge western s katanou. Hodně jiný oproti jedničce, styl padl na úkor emocí, ale pořád to má šílené koule. Skvělý soundtrack. Spolu s jedničkou můj nejoblíbenější Tarantinův projekt. Alespoň zatím. Dělení na dva díly na můj vkus zbytečné, tahle pecka by si ty čtyři hodiny klidně zasloužila.