Oblíbené seriály (10)
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Angel (1999)
One Tree Hill (2003)
Bylo, nebylo (2011)
Vampire Knight (2008)
Upíří deníky (2009)
Gilmorova děvčata (2000)
Útěk z vězení (2005)
Vyprávěj (2009)
Návrat do 1988 (2015)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Přirovnala bych to k českému Vyprávěj. Je to trochu netypické korejské drama, ale strašně krásné a vtipné. Tohle se podle mě bude líbit i lidem, kteří nic neví o korejské kultuře a společnosti.