Poslední recenze (57)
Nové opičí legendy (2018) (seriál)
Guilty pleasure protože A) hodně připomíná Herkula a Xenu B) další verze opičího krále Komu vadi woke špatné barvy pohlaví tak ať na to radši nekouká, mě je to fuk. Naopak mi přijde že se k tomu tvurci postavili docela kreativně. Ac se to nezdá serial je (hodně volne) zpracování knihy ze 16.stoleti, Opičí král je v podstatě jednim z prvnich superhrdinů
Avengers: Age of Ultron (2015)
Nesnáším, když se při boji o záchranu světa čeká na evakuaci posledního vesničana. Tady se zachraňováním zbytečných jednotlivců zabývala snad polovina filmu. Dobré hlášky a nebojové scény (zvedání Thorova kladiva) ucházející akce, celkově ale lehké zlamání - čekal jsem víc - tak snad příště. Jo a Ultron byl docela sympaťák.
Deadbeat (2014) (seriál)
taková kombinace big lebowski a sleeping with daisies - pobavilo, neurazilo
Poslední deníček (1)
jak hodnotím
70 - 84 % - pořád dobrý film, který bych na opakované shlédnutí doporučil pouze milovníkům žánru, ostatním stačí vidět jednou
50 - 69 % - průměrný film, ale na zadek z něho nesednu
25 - 49 % - film není příliš dobrý, ale není to úplná ztráta času
10 - 24 % - vysoce podprůměrný film, nemá cenu se na něj dívat pokud není tak špatnej až je to vlastně vtipný
odpad! 0 - 09 % - odpad je odpad, natočení filmu znamená vyhození množství peněz, tvůrci by se za svůj nevkus měli stydět