Oblíbené filmy (10)
Gladiátor (2000)
"Jsem Maximus Decimus Meridius. Velitel Severní armády. Generál legie Felix. Věrný služebník pravého císaře, Marca Aurelia... Zavraždili jste mi syna a zavraždili moji ženu. Ale já se pomstím teď, nebo v přístím životě."
Welkeom tu Dongmakgol (2005)
Skvost jihokorejských filmů. Naprosto perfektní film!
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Napsat sem komentář mi trvalo několik dnů, mezitím jsem Perks of being a wallflower viděl třikrát. Neskutečné. Strhující. Úžasné. Ezra hrál perfektně uvěřitelně a neuvěřitelně perfektně, Emma mi dokázala, že už není jen malá Hermiona a Logan.. Logan mě svým hraním a hlavně poslední větou dostal. Vítej na ostrově zapomenutých hraček. A David Bowie tam padnul naprosto perfektně. David Bowie - Heroes!
Láska nebeská (2003)
Film, který funguje jako droga. Podíváte se poprvé, podruhé a pak častěji a častěji, až se z toho stane taková závislost, že si jí pouštíte alespon jednou za měsíc. Skvělá hudba (OST mám doma v originále), úžasné příběhy, každý z nich by si zasloužil vlastní film. Od Keiry po Hugh Granta. Vtipná, skvělá, úžasná. Prostě jeden z nej filmů všech dob.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Mistrovský počátek mistrovské trilogie.
Dogani (2011)
Parfait. Jeden z nejsilnějších (ba možná nejsilnější - lepší než Once upon a time?) filmů jihokorejské tvorby. Emotivně vyždímaný příběh. Hudba, co není hudbou, ale spíš nejniternějším svědomím člověka, který jen sedí, kouká na film a zžírá se bezmocí, která ho naplnuje. Bezmoc, neskutečná bezmoc ve veledíle Hwanga. I kafe mi vystydlo.. "Jmenuje se Min-su. Nemůže mluvit ani slyšet. Prosím. Jmenuje si Min-su."