Recenze (241)
Tanec s vlky (1990)
Nechci špinit klasiku, ale musím. Zbytečně dlouhé, ikdyž jsem si to rozdělil na dva dny, pořád to bylo moc dlouhé. Kevin skvělý, oscary si to zaslouží. Malé zkrácení by však neuškodilo.
Princ a pruďas (2011)
Adios, you motherfucker!
Kovbojové a vetřelci (2011)
Indiana Jones skříženej s District 9. Někde je to přitažené za uši, jinde zas nudné. Ale za úžasnou Olivii a za tak mimořádný/bláznivý příběh je to zasloužené hodnocení.
Desperado (1995)
Quentin Tarantino a jeho vtip, Danny Trejo a jeho nože a Antonio s kytarou. Rodriguez přijíždí s adrenalinově nabitým akčnákem. Prostě nářez.
Shaolin fotbal (2001)
Až přehnaně ujeté.
Donggabnaegi kwaoihagi (2003)
Už od první ho záběru mi bylo jasné, že to bude perfektní film. Ta hudba, ty akční scény, ten humor. Krása!
Na sv. Valentýna (2010)
Láska nebeská 2, film plný hvězd snažící se napodobit první díl. Příjemný film, který však nemůže tak zapůsobit. Snad kvůli tomu, že Valentýn není tak kouzelný jako Vánoce.
Horší než smrt (2010)
Opravdu bláznivá komedie. Mohla by být pokračováním Vítejte doma! La Bute dokazuje, že jde natočit pěknou komedii s partou potrhlých herců. A to myslím v dobrém :)
Unbroken (2003)
Mazec. Rachel vynikající, hudba skvělá. Prostě bomba!
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Film, který uběhne tak rychle, že nemáte snězenou ani půlku popcornu. Čím to je? Budto to bylo tak nudné, že jsem usínal. Nebo to bylo tak dobré, že jsem nevnímal čas. No.. Je to to první. Cameron i Tom skvělí, ale celé to bylo takové o ničem. Slabý průměr.