Recenze (1 762)
Šestý smysl (1999)
// Tohle mě tak moc dostalo až to ani není pěkný.. vlastně je, kéž by Shyamalan točil ještě takové filmy.
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
// Akční film doveden k dokonalosti. Nejsilnější bromance 80. let. Bezchybná režie. Napínavý, zábavný a chytrý scénář. Dokonalá hudba s lahůdkou v podobě Knockin' on heaven's door od Erica Claptona. Nejlepší příklad toho, jak by měl akční film vypadat a fungovat. Jinými slovy dokonalost, kterou ještě navíc zdobí nepřekonatelné duo Gibson/Glover.
Smrtonosná zbraň (1987)
// "I'm too old for this sh." Donner, Gibson a Glover - díky !
Konspirátor (2010)
// Velmi všední drama, nicméně s úžasnou výpravou, silně vypjatým příběhem a perfektním hereckým výkonem Jamese McAvoye. Sakra, nebýt jeho tak ten film není z poloviny tak zajimavý jako s ním. Závěr měl trochu hořčí příchuť, obzvlášť pro někoho, kdo trpí komplexem "stěžování si na neustálou nespravedlnost vůči němu" a všichni víme, že to je "real thing" ! Já za tu rozbitou vázu vážně nemůžu ! No ale k hodnocení, k dokonalosti chybí trochu kratší stopáž a možná větší prostor pro soudní místnost, stále to je ale za solidních 8/10.
Cesta do zatracení (2002)
// Jak to ten Mendes jenom dělá ? Každý konec jeho filmu je tak napínavý, že mě doslova zvedá ze židle/křesla/gauče ! Člověk prostě ví co příjde, ví že to přijít musí, ale nechce aby to přišlo a tak čeká a čeká až to příjde. A poněvadž tohle není filosofický krouže už se v tom dál nebudu nimrat, prostě to přišlo a já jsem nakonec rád i nerad, jsou to ale emoce a to je hlavní. No a ta scéna v dešti, daaamn. Takže ano, s Road to Perdition mě Mendes taky dostal. 8/10
Princ a pruďas (2011)
// If you want tu fuck her, you have to fuck me first ! Po delší době hlášky, které mi vykouzlily mnoho úsměvů na tváři ;) za mě 8/10
Rychle a zběsile 5 (2011)
// Absolutní nářez a nejlepší díl série. Exotická pohoda s heistovým příběhem, přesnou mírou uvěřitelnosti a normálními dialogy - vždyť tohle všem stačí, tak proč sakra měnit něco, co funguje. 90%
Ctrl Emotion (2009) (studentský film)
To bylo velmi... dobré? Víc takových nápadů.
Na vlásku (2010)
// Disney vrací úder, a stejně jako Impériu se mu to celkem povedlo. Jak to dopadne ve třetím kole sice zatím nevím ale prozatím si moje sympatie získalo a to není zrovna nejlehčí úkol, zvlášť pro pohádky o princeznách. Jenže tahle je prostě tak cool, že nejde si ji nezamilovat. Sbohem Sněhurko, někdy příště Popelko, odteď mám Lociku, a Flynna Rychlíka, a Maxima, a Paskala, a partu vikingů, a hezkej vizuál, a pohodovej soundtrack, prostě dokonalou pohádku! Na Vlásku - 100%
Late Bloomer (2004)
// http://www.youtube.com/watch?v=v3gNQ2KYCb4&feature=player_embedded - geniální, jednoduše geniální !