Oblíbené filmy (10)
Whiplash (2014)
Na hraně zítřka (2014)
Nešel jsem na něj s nějakým velkým očekáváním, trailer byl dobrý, ale většinou to právě u traileru skončí. Ale po skončení promítání jsem ještě drahnou chvíli zůstal sedět s otevřenou pusou, nevěřil bych, že se mi Cruise bude líbit v něčem ještě víc než v Posledním samuraji. Za úspěch filmu podle mě může naprosto skvělý příběh, právě který odlišuje tento film od ostatních podobného žánru.
Avatar (2009)
Star Trek (2009)
96 hodin (2008)
Království nebeské (2005)
Poslední samuraj (2003)
Ztraceno v překladu (2003)
Takový typ filmů mám nejraději, musím říct, že jsem přesná cílovka + odehrává se to v Japonsku, takže jinak než za plný počet to nejde.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Nechci říkat, že se jedná o nejlépe natočený film všech dob, jak by mnoho fanoušků fantasy mohlo udělat. Ale určitě se jedná o jednu z nejlepších filmových adaptací podle kultovní knižní série, která udala směr vývoje fantasy žánru. Dále bych podotkl, že to co na Jacksonovi v Pánu prstenů miluji při práci u jeho natáčení (vytváření miniatur budov, vytváření optických klamů,...) se bohužel už v adaptaci Hobbita nepraktikuje, tam už bohužel více využívají počítačové efekty, které bych mnohdy zařadil do kategorie"laciné". Pokud se chci nechat nasát atmosférou Pána prstenů, tak jak jí cítím z knížek, tak si dám Společenstvo.
Princezna Mononoke (1997)
Takřka dokonalý film stejně jako další Mijazakiho filmy jako Cesta do fantazie, Zámek v oblacích, apod.... Kdybych měl více místa v oblíbených filmech, tak tam dám všechny jeho filmy. :-)