Oblíbené filmy (8)
Trainspotting (1996)
Gauneři (1992)
Amélie z Montmartru (2001)
Kult hákového kříže (1998)
Piráti na vlnách (2009)
Ten film má prostě všechno a tak ho bezvýhradně miluju. A že se dá máloco bezvýhradně milovat. 'Cause .. there's no "fuck" so small it won't fuck us up!
Pelíšky (1999)
Občanský průkaz (2010)
Film z doby nedávné, kdy všechno bylo jinak. Kluci si nechávali ostře spustit hára, chodili na Plastiky, nenosili u sebe občanky a museli na stanicích vyčkat příchodu příslušníka, šmejdi. Svoje lásky žili, s kámošema chlastali, poslouchali bigbít a nikdo, ale fakt nikdo neseděl doma. A mě nikdy, téměř nikdy, film nenadchne jako tenhle! Jasných pět, úplně za vše! A šestá by byla za tohle: "Je sice trochu blbá, ale nezaslouží si i ta blbá trochu lásky? Mojí lásky?!"