Oblíbené seriály (5)
Perníkový táta (2008)
Tolko lasky postavam, vizualnym kamerovym hratkam, dejovym liniam, samotnemu herectvu.. Toto je ucebnica, ako nakrutit nieco viac po vsetkych strankach!!!
Hra o trůny (2011)
Cim dalej, tym lepsie. Verim, ze serial nastavi latku poriadne vysoko. A zasluzene. Milujem nenavidene postavy a cely tento brutalny svet.
One Punch Man (2015)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009)
Toto mi dalo emocne zabrat. Ale prijemne. Fandil som dobru aj zlu. Kazda postava mala svoj vyznam. Jeden z mojich TOP anime serialov!!!
Westworld (2016)
Ak to raz naozaj spoja s Game of Thrones, tak.. tak.. Ale stačia aj samurajovia :D