Recenze (133)
Terminator Genisys (2015)
Z toho 2 hvězdy za Arnoldův-Treminátorův pokus o smích, to mě opravdu dostalo. Jinak Arnold uz to holt celý neutáhne a oba hlavní představitelé by se hodili spíš do 30ti sekundové reklamy, než do pokračování kultovní série. Bohužel se jedná pouze o slabý odvar skvělých dvou prvních dílu a trochu jiné trojky, která ale bodovala výbornými akčními scnénami a plno fórky. Závěr filmu si dělá prostor pro další pokračování, a to už začíná nahánět hrůzu, co bude dál. Snad nám Arnold coby Terminátor nepřijede v 10tém dílu na kolečkovém křesle.
V tom domě straší! (2006)
Naprosto příšerná animace, divné postavičky a stupidní děj. Dokoukal jsem do konce, ale snad nejhorší animák vůbec. U nás tedy nezaujalo malé ani velké diváky.
28 dní poté (2002)
Dějově kostrbaté s mnoha nelogičnostmi, zabité happyendovým závěrem, jak z nějaké americké lovestory. Jak už tady bylo zmiňováno, zaujmou scény s liduprázdnými londýnskými ulicemi.
Mikulášovy patálie (2009)
Už si sice nepamatuju příběh knížky, ale vím, že jsem se u ní hodně bavíval. A to jak u děje, tak u skvělých ilustrací. Co se filmu týká, už dlouho jsem neviděl něco tak milého u čeho se člověk opravdu pobaví. Jeden z případů, kdy se po prvním shlédnutí těšíte, až budete mít možnost podívat se na Mikuláše a jeho trable znovu. Kromě jiného mě nejvíce potěšily výkony malých herců, zahráli to naprosto profesionálně a i perfektní casting. Skvěle vybrané typy přesně sednoucí k jejich filmovým postavám a rolím.
Victor (2009)
Pierre Richard je prostě pan herec, a i když se jeho herecký projev s věkem samozřejmě musel změnit, vůbec nic to neubírá na jeho kvalitách a zábavnosti. Spíš bych to viděl jako tragikomedii, než komedii a z námětu by šlo vytěžit i o něco víc, přesto příjemný francouzský film, který stojí za vidění.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
S každým dalším dílem se sice přídává na lepších a exkluzivnějších lokalitách, kde se děj odehrává, vymýšlejí se další nové zbraně a vychytávky, které Hunt a jeho parta používají atd. Jenže jakoby lokality nahrazovaly prázdnost děje a pro hračky jsou vytvářeny scény navíc, jenom aby ve filmu bylo něco hi-tech. Narozdíl od prvních dvou dílů, ke kterým se dá opakovaně vracet, stačí poslední díly vidět jednou...
Obyčejní lidé (1980)
pokud se jedná o Redfordovu režijní prvotinu, klobouk dolů
Ladí neladí (2002) (pořad)
Proč na ČT vždycky ukončí pořady, který za něco stojí a naopak :-((
Kráska dne (1967)
Vůbec si nedokážu představit, že by takový film mohl vzniknout v dnešní době a kinematografii..... Catherine je zde opravdu překrásná
Projekt LAZAR (2008)
Mysteriózní thriller bez čehokoliv originálního, místy dost chaotické, napínavé jen chvíli, pokusy o zvraty také nefungují, stejně tak jako celý film. Walker by spíš měl někde běhat po pláži mezi děvčaty do půli těla nebo blbnout s vytuněnýma autama a do filmů a žánrů typu Projekt Lazar se raději nepouštět.