Recenze (21)
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Sto krát lepši než Black Panther 2
Banda - Série 1 (2019) (série)
Naprosto bomba!
Aterrados (2017)
Opravdu jen doporučují
Tomb Raider (2018)
Tomb Raider utíká před 3 smradama co mávají nožem......Nevím co k tomu dodat
Doktor Strange (2016)
viděl v 4d
Sedmý syn (2014)
Nerad píšu komentáře, ale tohle je fakt k nepochopení. Lidi co nevědí, co to vůbec je fantasy chodí do kina na takové filmy a pak tady melou samí hov...a . Pořád scénář samé bla bla bla , příběh bla bla bla. Ach bože. Jinak film opravdu potěšil. Jeff je fakt dobrý. Jo a nebojte, dočkáte se v kinech Babovřesky 3 - to Vás potěší :)
Na hraně zítřka (2014)
Zatím nejlepší film co sem letos viděl.
Liga spravedlivých: Záchrana světa (2013)
Jay Oliva děla fakt super filmy , je nej a nej animovaný režisér. Batman , Ironman fakt sami pecky. Jedině doporučuji http://www.imdb.com/name/nm0646515/#Director
Pád Bílého domu (2013)
Utok na Bílý dům byl fakt dobry ale jinak docela očekavany akčnak
Veterán (2012)
Fakt docela dobry pohodový film,hudba k tomu a vubec.