Oblíbené filmy (7)
Thor: Ragnarok (2017)
Tak konečně jsem měla možnost Thora zkouknout. Z kina jsem odcházela absolutně nadšená. Musím říct, že ze všech dílů, mě tento bavil nejvíc. Nevím jestli to bylo množstvím vtipných scén nebo těma Zeppelinama :D ... uf, už abych film měla doma :D
Aquaman (2018)
V zajetí démonů (2013)
Tak to bylo něco. Dlouho jsem sbírala odvahu na to kouknout. A jsem moc ráda, že jsem ji nakonec našla. Velmi působivý film. Nejdřív jsem měla trochu obavy, jestli to nebude zase jen pokus o rádoby duchařský horor o posednutí, exorcismu a dalším. Nakonec jsem byla příjemně překvapena. To že byl podložen skutečnými událostmi, pro mě osobně ještě zvedá kvalitu filmu. Takže rozhodně doporučuju :)
V zajetí démonů 2 (2016)
A pokračujeme v krasojízdě! Stejně jako první díl, i tento si mě získal. Miluju horory a zvláště ty "skutečné". Jednička mi sice přišla o malinko lepší, ale byl to opět nářez. Teda aspoň pro mě. Klidně bych uvítala další díl. Tento typ filmů mě prostě nikdy neomrzí.