Recenze (81)
Kdo přežije - Čína (2007) (série)
Sice jedno z nejkrásnějších prostředí, na druhou stranu ale bohužel neuvěřitelně nesympatičtí soutěžící. A když v této hře nemáte komu fandit, je to trochu nuda.
Hledám ženu. Zn.: Z Východu (2010) (TV film)
Ženy, které neváhají pro trochu luxusu nabídnout na pár dní sebe sama a chlapi, kteří, ač obří zoufalci, se neustále poplácávají po ramenou, jací jsou to borci, že po nich i v šedesáti jedou takové mladé krasavy. Je to úsměvné i hrozné zároveň.
Prokletý ostrov (2010)
Tohle je takové barevnější a nudnější Memento. Nebylo to úplně špatné, no, jenže když už člověk vidí pár filmů, kde je v závěru podobná "šokující" pointa, těžko ho to vyvede z míry.
Podivné dědictví (1972)
Moc příjemný film s krásnou hudbou a krásným Terencem. Na scény s ukradeným koněm a ranní rozcvičkou bych mohla koukat pořád dokola.
Pohřbena zaživa (2007)
Tragédie. Kdyby místo tohohle rovnou natočili porno s trochou nádechu hororu, bylo by to zajímavější.
Hotel New Hampshire (1984)
Zvláštně neucelené. Tuhle Irvingovu knihu mám docela ráda, není v ní tolik medvědů, ale film si jen tak profrčel a já byla ráda, že už je konec.
Doktor z hor (1992) (seriál)
Vždy tam byla tak nádherná příroda.
Děti potřebují čistý vzduch (2009) (TV film)
Možná místy až trochu fanatické a ne vždy pravdivé, ale přesto zajímavé.
Mít nebo být? (1995) (TV film)
Téda. Moc jim závidím, taky bych tak chtěla žít.
Kniha přežití (2010)
Nemám ráda tyhle náboženství oslavující filmy, ale určitě by bibli udělal lepší službu onen vošklivej pán s prostřelenou nohou, jenž ji chtěl šířit, než když ji akorát založí stařík v pevnosti do regálu. Fór na konci byl dobrej. Jen by mě zajímalo, jak rychle ten černoch chodil, že ho nemohli pronásledovatelé v autech dva dny dohonit, ačkoli vyrazili skoro současně.