Poslední recenze (19)
Flashpoint (2008) (seriál)
3 hvězdy. Od celkových 5ti odečítam 1 za série 2 a další, kde moc hrajou na city a 1 odečítam za prst na spoušťi ve všech scénách.
Patrola (2012)
Abych pravdu řek, myslim že film dost utrpěl místy přehnanou akčností a věc s kartely nebudu radši ani komentovat. Mám zvyk všechny filmy o "policistech na ulici" srovnávat s Fort Apache the Bronx a bohužel musím říct, že End of watch se jeho kvalitám nepřibližuje.
Kutil Tim (1991) (seriál)
Dávám jednoznačně pět hvězd. Už jenom proto, že některé svoje vlastnosti v postavě Tima poznávam...