Recenze (54)
Stockholm, má láska (2016)
No, ty vole...
Pekelná výzva (2013) (pořad)
K neuvěření...
Top Gear USA (2010) (pořad)
To je prostě americká troufalost s heslem "to umíme taky, a možná i líp!" H**no
Partička (2011) (pořad)
Musí se přiznat, že sem tam, když se to dobře rozjede, je to výborný. Ale je to bohužel spíš výjimka. Nicméně ta odvaha něco takovýho tu uvést je úctihodná. Od nikoho z toho kádru bych býval nic nečekal (ačkoliv Chmela je výborný divadelní herec). Střídavě se někomu něco podaří, ale souvislou kvalitu to nemá
Bosé nohy v parku (1967)
Teď ale nemůžeš jít spát, Paule, teď se hádáme!
Let číslo 93 (2006)
Opravdu velice silný zážitek. VELICE
Sága o Biornovi (2011)
Vtipné a se skvělým nápadem
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Kravina největšího kalibru...ale pobaví :D
Bathory (2008)
Bylo to neuvěřitelně odporné, směšné, nudné a dlouhé.
Johnny English (2003)
Nemůžu si pomoct, ale mě to strašně bavilo. Přiznávám, že jsem obrovsky ovlivněn osobou mého oblíbeného komika Rowana Atkinsona a že se film ke mně dostal, zrovna když jsem měl šťastné období. Možná mi ty časy tak trochu připomíná.