Recenze (185)
Shirley Temple's Storybook (1958) (seriál)
Zhlédla jsem jenom 24.
Peklo - Epizoda 3 (2021) (epizoda)
Tenhle díl byl fakt pekelně šibnutý. Zatím ze všech dílů nejhorší.
Vlak do Busanu 2 (2020)
Tohle s jedničkou nemá nic společného, mělo by se to jmenovat úplně jinak. Proč z toho Korejci zase dělají tak šíleně šílený doják??!!
Gotham - Půvabný automat na nenávist (2017) (epizoda)
Ta ryba už mi sere, proč ji konečně neuspí na dobro!
Gotham - Azrael (2016) (epizoda)
Proč se pořád vracejí, je to otravné a trapné!
Reality Z (2020) (seriál)
Vcelku to šlo, jen ta demence hlavních hrdinů má IQ tykve. Ten scénář je katastrofální. Chjo.
Nightflyers (2018) (seriál)
Tohle je tak divně divné, mám problém kolik tomu dát vlastně hvězdiček. Kdyby z každé epizody umazali větší část... Tak bych jásala
Sol Levante (2020)
Ve velkém obrazu 4k je to krásná podívaná :-)
Království zombie (2019) (seriál)
To byla podívaná že jsem ani nedutala. Už aby byla třetí řada, alespoň v ní doufám.
Papírový dům: Fenomén (2020)
Málo kdy koukám na dokumenty o natáčení filmů či seriálů. No musím říct že se jim to dokonale povedlo.