Poslední recenze (169)
Bourneův odkaz (2012)
Nebylo to úplně špatný, ale Bourne to nebyl.
Noční běžec (2015)
Chcha, pěkná parodie Road to Perdition. Dva důchodci tváří v tvář a do toho naprosto neschopný "profesionální" zabiják a banda komparsujících poldů, do kterých se střílí o sto šest. Liam se prostě zuby nehty drží Taken 1 a někdo už by mu měl říct, aby to nechal bejt, nebo to aspoň bral míň vážně.... Natočí někdo chytrý akční film? 45%
Ve spárech yakuzy (2000)
Pro mně moc přitažený za vlasy. Partička nýmandů z nejbrhůdu se pod vedením tvrdýho jakuzáka vyšvihne na syndikát, který je schopný konkurovat italský mafii... To ale jen kvůli tomu, že všichni jejich nepřátelé jsou blbý trubky. Jediné dvě věci, kvůli kterým na to stojí koukat je Takeši Kitano, nekompromisní jak náhrobní kámen, a hiearchické momenty s yakuzou. 55% za seppuku.