Poslední recenze (219)
Zhoubné zlo (2021)
Je to bizár, ale zase námět se mi líbil a byl jsem překvapený, jak se to vyvinulo. Mně to rozhodně mile překvapilo a rád se na to podívám znovu.
Terminátor: Temný osud (2019)
Já byl mile překvapen. Čekal jsem průser ve stylu Genisys a dostal jsem dvě hodiny nabité akcí, která se mi opravdu líbila. Kvalit prvních třech dílů to v žádném případě nedosahuje, ale průser to není. Btw. Návrat Lindy Hamilton mě velmi potěšil.
Smrtihlav (2017)
Dvě hvězdičky za hudbu a první část filmu. Bohužel nedokážu překousnout takto zmršené provedení operace Anthropoid.