Recenze (219)
Králova řeč (2010)
Skvělý film,velmi mile mne překvapil a musím říct že mi skutečně herecké výkony hlavních představitelů vyrazily dech.
Orel Deváté legie (2011)
Pěkně natočený a poměrně obstojný dobrodružný film.Nenudil jsem se.
Jumanji (1995)
Jako malý jsem u toho filmu proseděl spousty hodin.Je to pro mne nezapomenutelný snímek kterému těch 5* nedokážu upřít.
LEGO® příběh (2014)
To je tak blbé až je to dobré :)
Vodní svět (1995)
Velmi se mi to líbí.Pěkné sci-fi u kterého se nenudím.
Pearl Harbor (2001)
Velmi hrdý film.Zápletka se mi nelíbí ale za bojové scény dám 2*
Hlavní zprávy (1997) (pořad)
Rozhodně lepší jak zprávy od TV Hovna.
Poslední akční hrdina (1993)
Pěkný film kde si Arnold dělá srandu sám ze sebe.Já se u toho bavil.
Spider-Man 3 (2007)
Můj nejoblíbenější díl Spider-Mana
Machři 2 (2013)
První díl byl dobrý ale tento díl postrádá jakýkoliv náznak příběhu.Kvůli několika povedeným hláškám si to ode mě tu 1* zaslouží.