Recenze (219)
Traktor Tom (2003) (seriál)
Prostě jeden veký nesmysl,například díl kde měli sportovní odpoledne,vítěz si může dát čaj,nebo všichni dřou jak bulhaři a nejlepší z nich je ten traktor co nic neděla,odpad je nejvyšší ocenění pro tuto "pohádku".
Operace Dunaj (2009)
Nic moc,čekal jsem víc byl tam asi jeden dobrý vtip.
Taková normální rodinka (2008)
Náhodou mě se to líbilo,na odreagování váborné.
Prci, prci, prcičky: Spolek Beta (2007)
Toto už podle mě nejsou prcičky,prostě jiní herci a když se to zaměří na jiné lidi všechno je o ničem.
Americký vlkodlak v Paříži (1997)
Kamera Hrozná,a celkově je film hrozný.
Aligátor II (1991)
Jednička byla lepší,tady už veškeré efekty nepůsobí opravdově a všechno vypadá tak nepovedeně udělané.
Aligátor (1980)
Moje srdcovka,je to první horor co jsem kdy viděl tak tomu prostě ty čtyři hvězdy upřít nedokážu.
Jezero (1999)
Podle mě se na ten film dá dívat.Jde sice poznat že už to bude pomalu zapadat do béček ale je to docela slušné.
Agenti dementi 2 (2008)
Jednička mě stačila,jsem rád že jsem dvojku neviděl a ani po tom abych viděl co je to za nudu nijak netoužím.
Agenti dementi (2003)
Zasmál jsem se pouze u několika scén na začátku filmu,jinak jsem se ve filmu asi nějak po první půl hodině ztratil a vůbec jsem to nehcápal.