Recenze (22)
Divoké včely (2001)
Kdyby Dostojevskyj viděl Divoké fčely muselo by ho to inspirovat k Běsům 2. Bezkonkurenčně největší sračka jakou jsem se pokoušel shlédnout, protože to bylo nejenže nedívatelný, ale ono to dokonce bylo nedodívatelný. upřímné tfujtajbl
Pozemšťan (2007)
Jako rozhlasová hra by to nemuselo být špatný, pouze bych musel do 20 minut usnout, poněvadž jinak bych si z tý děsný nudy přehryzal tepny. *
Samotáři (2000)
Tehle film byl ZJEVENÍM mezi českými filmy na sklonku devadesátých let. A byl skutečně třeskutě opravdový. A sdělil nám jednu pravdu, že my všichni jsme jen otroky našich vlastních srdcí, která lapají po dechu v červených vlnách naší osamělosti.
Drtivý dopad (1998)
Jedna hvězda za Morgana, jedna za jaderný výbuch na kometě a ta poslední za ten jeden ne až zas tak úplně drtivý dopad na konci filmu. tj pokud správně počítám jsou to ***
Po stopách zabijáka (2007)
ohavně miloučce pitomoučká volovina (rozpočet bych hádal na cca 100 000 usd - 90 tis za toho velkýho a zlýho gumovýho krokodýla rychlejšího než gazela a zbytek za štáb, herce a munici) - taže smrka smrkárum trhák .-) ***
Donnie Darko (2001)
Po 4.shlédnutí...nemohu jinak... než se prosoukat červí dírou zpět do ... prdele já ten film zbožňuju... a zbytek příště... *****
Predátoři (2010)
Absolutně debilní, ale v rámci pivní intoxikace se z toho nějakým zázrakem stala pěkná podívaná...a uplně chápu proč tvůrci (potažmo predátoři) shodili Dannyho Treja se dvěma sapíkama...,(přišel mi s nima jen nějak neherečtější než obvykle:) protože shodit ho tam s mačetou, byl by z toho hned trapnej krátkometrážní krváček.****
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Režie:FABULÓZNÍ Scénář:HERONIZUJÍCÍ Kamera:OKOKANONIZUJÍCÍ Hlavní role:ASSASSINUZUJÍCÍ Celkový počin:SKVOST NEERODUJÍCÍ *****
Forrest Gump (1994)
plumula effectus ! mentalis erectus! ****
Playgirls (1995)
Aneb jak Retardovaná Debilita prznila Debilní Retardírku.-----