Poslední recenze (6)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Strašný, brutální, korejsky střelený, ale dobře koukatelný, chcete víc a víc. Poslední díl byl trochu zklamáním, ale skvěle otevřený pro další sérii. I týden po dokoukání stále nutí k zamyšlení...
Randall a Hopkirk (1969) (seriál)
Tento nesmrtelný britský seriál jsem si pustila po několika letech znovu a opět mě nezklamal. Filmařsky jsou v dnešní době vyspělé technologie určité záběry sice spíše vtipné, ale vzhledem k roku natáčení se to musí brát s rezervou :-)
Surfařka (2011)
Moc pěkný film podle pravdivé události o holčině – úspěšné surfařce – kterou potká jednoho dne zlý osud a žralok jí ukousne celou paži. Zprvu nevěří, že by se na prkno mohla někdy opět postavit, ale nevzdává to, pere se s osudem a jede pomáhat po tsunami do Thajska, což ji – kromě dopisů od fanoušků – dodá sílu a vrátí se mezi vlny a dokáže opět vítězit. Dojemný příběh s krásnými záběry.