Recenze (105)
Bod obnovy (2023)
Po hodně dlouhé době jsem zas hrdej na český film! Kdyby tam nebyly známé české obličeje, tak je to zfleku jak Dánská nebo i US produkce. Výborné Sci-fi. Jak několikrát zazní ve fimu: Skvělá práce!
Oppenheimer (2023)
Já snad začnu ve volnym čase studovat fyziku.
Ztraceni ve vesmíru (1998)
Stará klasika z mého dětství.
Avatar (2009)
Nevim proc tu nemam hodnoceni u tohoto velkofilmu, když jsem jej viděl hned v roce uvedení a dnes 09.01.23 opět. A opět je to prostě Masterpiece.
Případ: Ponorka (2020) (seriál)
Velice mrazivý, chladný krimi seriál z Dánské produkce. Velice cením koncept, pri kterém nezaznělo jméno vraha a ani zde nebyl nijak vyobrazen. To přidalo celému seriálu na výjmečnosti.
Kokosy na sněhu (1993)
Nechápu, že jsem tento skvost ještě nehodnotil, protože se jedná o srdcovku z dětství.
Black Adam (2022)
3,5 * Upřímně? Díval jsem se na to jen kvůli Rockovi. Ale na to, že komiksovky už nějakej ten pátek nesleduju a Marvel je pro mě sprostý slovo, tak dobrý.
Vánoční příběh (2022)
Potkat tento film v TV tak jej po 5 minutách přepínám (na promítání v kině jsem byl pozván rodinou). Filmu by prospělo, kdyby dialogy nebyly tak tupé a místy jak z jiného světa. Kratší stopáž by taky neškodila. Abych film úplně nehanil, tak musím uznat, že duo Kaiser a Lábus to pořád umí. Je to takové Love Actualy po česku, ale tak o tři třídy níže, bohužel.
Trojúhelník smutku (2022)
Panečku, what a film.
Deus (2022)
Celkem slušné vesmírné sci-fi, takže nechápu místní hejt a nízké hodnocení. Pohodobé béčko.