Recenze (49)
Děsnej doják (2006)
Par krát som sa zasmial.
Báječná Angelika (1965)
Nostalgia.
Ostrov pokladů (1987) (seriál)
Neviem ako by ma bavil dnes, ale ako dieťa som ho miloval.
Stalker (1979)
Traja chlapíci tam chodia hore dole a ja som sa od toho nevedel odtrhnúť. Tak trochu mám s toho filmu chaos:)EDIT: Prečítanie knihy mi dosť veci vysvetlilo.
Blbý a blbější (1994)
Prvá komédia pri ktorej my išlo na dávenie, nič pre mňa.
Top o nerae! Gunbuster (1988)
6 dielná OVA séria, predchodca mojej srdcovej záležitosti Neon Genesis Evangelion od toho istého režiséra.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Triky biedne, nehereckí herci, ale má to šialene nápady a ako celok ma to nadchlo.
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Horši ako Cowboy Beebop i keď dosť mu u mňa ubližovala hudba, ktorá mi trhala uši.
Šinseiki Evangelion (1995) (seriál)
Seriál ktorý ma pritiahol k anime. Bol prvý a stále je na čele môjho osobného rebríčka. Ale tým nevravím, že som pochopil koniec:) Či už pôvodný, alebo v The end of Evangelion oba viac otázok pridávajú ako vysvetľujú.