Recenze (49)
Mary a Max (2009)
Po dlhom čase film ktorý ma dojal, mal som aj slzičky v očiach.
Pokrevní bratři (1999)
Ten film sa tak veľmi snažil byť cool, až to nezvládol a nudil.
Stranger: Mukó hadan (2007)
Skvelo urobené súboje, prekladané jednoduchým a predvídateľným dejom. Ten chlapec mi liezol na nervy. Slabšie 4.
Seihó bukjó Outlaw Star (1998) (seriál)
Po všetkých stránkach priemerná záležitosť.
Kodomo no džikan - Season 1 (2007) (série)
Hodnotenie po 2 dieloch, keďže som to kvôli poriadnej nude zahodil. 3/10
Myšlekraj (1976)
Pekná kresba a hudba, ale inak ma to nudilo.