Recenze (26)
Jedeme na teambuilding (2023)
Vydržel jsem skoro hodinu, ale žádná změna k lepšímu. Tím filmem by se dalo mučit.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
První díl velká nuda.
Aristokratka ve varu (2024)
Pomalejší rozjezd a příjemné finále. Nic nečekat a nechat se překvapit byl dobrej krok. Skvělá Eliška Balzerová a Simona Lewandowská. Dobrá pointa s Vondráčkovou a její svatbou. Asi to nebude film roku, ale nestandardně lepší pokračování první Aristokratky je to jistě, i přes trochu upoceného Lišku, Pechláta i Jeřábka.
Tichý společník (2021)
Překvapivě zajímavé, klidně bych ještě půl hvězdy přidal.
Deníček moderního fotra (2021)
Tak to byla velká, ale velká bída. Jak Mádl, tak Ramba. Ještě že jsme nešli do kina, ale jen do půjčovny Apple TV za 79 Kč.
Pán přílivu (1991)
Vynikající obsazení, Straisendová i Nolte excelentní. Film působivý i po čtvrtstoletí od svého vzniku. Druhou polovinu jsem si dal dabovanou, Simona Stašová výborná. Děkuji VFIR :-)
Dánská dívka (2015)
Úžasný Eddie Redmayne!
P.K. (2014)
Jen je třeba se nenechat odradit prvními desítkami minut. Můj první bollywood, ale i přes hodnocení nevím, jestli to zkusím ještě jednou.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Zajímavé, ale u podobných filmů spolehlivě usínám. F&F7 nebyl výjimkou. Ještěže sedačky v kině už pár let nejsou ty překližkové hrůzy z let našeho dětství.
Divočina (2014)
Jeden z mých úplně nejvíc nejlepších filmů. Vyvážená kombinace trpkosti života, humoru, napětí, laskavosti, parádní muziky, .. A vše v pravý čas naservírováno ve správném kině (minisál ve Světozoru) se správnou ženou. Ani se mi písnička El Condor Pasa nezošklivila :-)