Oblíbené filmy (10)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
I přes vesměs negativní komentáře "skutečných" komixových fandů je toto pro mě totálně srdcová záležitost. Má nejoblíbenější (nejen) filmová postava v dokonalé formě. Vždyť i ta romantika sem dokonale zapadne a úžasně utváří příběh zrodu Wolverina. Absolutorium si zaslouží Hugh Jackman . Nemůžu si pomoct, ale tohle prostě JE Wolverine. To platí pro Hugha i pro tento film.
Statečné srdce (1995)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
S certy nejsou zerty je ma nejoblibenejsi pohadka. Tak jsem to vzdy tvrdil a tak to vzdy bylo. A pak jsem videl Mrtvou nevestu .... Mimochodem, po dlouhe dobe zase jeden naprosto uzasny cz dabing
Avengers (2012)
Naprosta bomba! :-) Tenhle filmek snad nema slabou scenu nebo slabou postavu. Vse jede naplno uzasnym tempem. I pres velmi velmi vysoka ocekavani jsem odchazel z kina maximalne spokojen. Co vsak jeste predcilo me ocekavani, je pocet vtipnych hlasek a dialogu. U tohodle filmu jsem se zasmal daleko vice nez u naproste vetsiny komedii, nikoli vsak na ukor jinych kvalit filmu! Pro me jasnych 5 hvezdicek.
Sin City - město hříchu (2005)
Kick-Ass (2010)
Narez! Totalni cool(e) rvouci filmek. Videl jsem uz vic nez 5x a stale se tesim na dalsi projekci :-) Uzasnej filmek a snad nejlepsi soundtrack, staci se zaposlouchat, zavrit oci a u kazde pisnicky si predstavit scenu kterou doprovazi ;-) Uzasne!