Recenze (92)
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Tohle byl nářez JEN to vidět - natož to zažít...... Tento dokument je dobré shlédnout, ale chce to odvahu velkou jak vesmír. Každý, kdo fandí Rusku a schvaluje odpornosti (mírně řečeno), které Rusáci páchají, by si měl tenhle film pustit. Mariupol je jeden z nejdrastičtějších "symbolů" této nesmyslné války. Ví se to dlouho, ale to, čím si obyvatelé museli prvních 20 dnů války prožít, bylo nepředstavitelné. Do shlédnutí tohoto snímku. Co se dělo dalších 66 dní a co se tam děje teď, si člověk může (zatím) těžko domýšlet. Minimálně do doby, než tam opět zavlají vlajky UA. Ukrajino, drž se!
Spider-Man: Bez domova (2021)
Očekával jsem hodně a toto byla krutopřísná šlehomrda....... nutné vidět!!!!
Týpci a zbraně (2016)
Typci a zbraně na mě udělali skvělý dojem. Film celkem nic nepostrádá a obšťastní tak, že máte všechny druhy orgasmů. Herecké obsazení také blbost měnit. Bradly Cooper, Johan Hill - u mě na výbornou!
Tajný život mazlíčků (2016)
Všude čtu skvělé recenze, ze přichází animák roku a já nevím jestli jsem neviděl jiný film. Nejlepší je předfilm s Mimoni a králík a továrna na nesqik scéna. Moc mě to zklamalo :( dávám tomu teda 2,43 *
Zlo nikdy nespí (2016)
Zlo nikdy nespí, ale malá děcka ano. Sny se stávají skutečností a to někdo skvěle vymyslel. Začátek filmu dává logické vysvětlení ale vše jsem stejně pochopil až s vysvětlením v závěru filmu. Herecké obsazení oproti dost srovnatelného filmu Mama je sice méně známé, ale není to špatné......
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Celkem slibný start série LIGY SPRAVEDLIVÝCH. Trochu jsem se bál, když probíhaly projekce fandů a kritiků, ale až na ten předigitalizovaný konečný souboj a dvakrát u filmu si říkám "Co to kurva je" tak to u mě za slabší 4* obstálo. Ben Affleck v roli Batmana opět dokazuje, jak umí hrát. Batman se mu povedl a myslím, že by se mohl zařadit mezi oblíbené herce, kteří tuto postavu již ztvárnili. Gal Gadot, kráska série Rychle a zběsile, nastoupila celkem slušně v roli Wonder woman. Jsem zvědav na její sólovku.
Aloha (2015)
Hodnotím celkem přísně. Je to dojemná a celkem i funny komedie se skvělým hereckým obsazením. Na snímek jsem se i těšil a když Cinemart oznámil, že v českých kinech Alohu neuvidíme, bylo mi to trochu líto.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
30min filmu zbytecnych. Dale prosim oscara pro Lea. Nemam ho dvakrat rad - nepral jsem mu ho moc. Ale tady by uz ho dostat mel. Jinak krom natahlych scen a behem chvile zdravyvh prstu kdyz byla videt kost - neni filmu co vytknout.
Vánoční Kameňák (2015)
Proboha, nééééé!!!!!!! Stránka "www.fungate.cz" je zfilmována pod názvem VÁNOČNÍ KAMEŇÁK. Čekal jsem píčovinu, ale tohle je tak vymaštěnej film, že to už vážně nejde. Ono by to možná i šlo, ale všechny vtipy (díky FunGate) jsem věděl hned dopředu co řeknou, jakmile začali mluvit.
Mimoni (2015)
To, co se od Mimoňů očekávalo, film nesplňuje. Pobavili, malý Bob dojal, ale to těšení (levá strana rovnice) se nerovná tomu co film zahrál (pravá strana rovnice) a tak film bohužel lehce zklamal...... Dětem to bude určitě stačit. Pro ty větší: schválně, co přinese třetí Já, padouch.