Recenze (33)
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Podle recenzí jsem čekal megabombu. Dostal jsem ale jen průměr ala Walking dead. Tož uvidíme.
Pán prstenů: Prsteny moci - Udûn (2022) (epizoda)
Minimalismus a hloupost tohoto seriálu nabírá na obrátkách. Zatim nejblbější díl
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Not a Witcher!! 1* za Cavila, Ciri, Vesemira, Marigolda, Djikstru a celkem ok souboje s priserama...jinak to nema se Zaklinacem nic spolecneho. Diky, Netflix dok*rvil dalsi super predlohu...a po shlednuti trajleru na novy spinn-of s netflixem koncim....
Na nože (2019)
Film, ktery ma tak dobrou atmosferu, ze bych se tam zfleku prestehoval
Slunovrat (2019)
Wtf? Vlhky sen vsech Waldorfů a dramaťáků!! JInak naprosta ztrata casu
Temná věž (2017)
Hvezdu tomu filmu muze dat akorat ten, kdo nezna predlohu. Autori vzali z cele serie jen kredo pistolniku a naznak postav a zasadili to do nudneho fantasy akcnaku bez spetky atmosfery a mytologie predlohy. Kdyby se to jmenovalo Cerny pistolnik, nereknu ani popel, ale Temna vez, to ne
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Cekal jsem hodne pruser ale tohle byla pecka. Nechapu, jak nekdo muze hodnotit skvar typu Suicide squad kladne a tomuto dat jen 3 hvezdy. Plitky pribeh? Spis ve sve podstat: jednoduchy ale srozumitelny a davajici smysl. Stejne tak chovani a motivace postav. Zadna prehravajici Margot, ze ktere jsou vsichni posrani za usima, ale velice prijmne zahrane a uveritelne charaktery. Zadni bad-ass padousi a prvoplanove cool sceny ale fantasticky svet, plny kouzel a pohled na magii sveta HP z americke strany. Jen tak dal. Za me 5..a jen pro informaci - zaporak nebyl ten cerny mrak, jak si asi vetsina tady mysli
Sebevražedný oddíl (2016)
Tenhle film me definitivne presvedcil o tom, ze sledovani DC universe filmu je naprosta ztrata casu
Jurský svět (2015)
Malokdy je mi uplne jedno co se stane s hlavnimi a vedlejsimi postavami, hlavne ze jsou tam dinosauri, a o ty jde Predevsim. Jinak vata kolem tomu ubira 3 hvezdy z peti. Tesim se, az jednou natoci blockbuster, ktery nebude debilni a jen o efektech, ale nabidne vsechno
Killjoys: Vesmírní lovci (2015) (seriál)
Tak špatné že jsem nedokoukal ani pilot...nevím, jestli jsou horší toporné výkony céčkových herců, příběh bez nápadu nebo laciná výprava, kde scifi znamená "přidame na oblohu cool měsíc a je to jiná planeta". Těšil jsem se na scifi seriál, ale místo toho nastalo veliké zklamání a žádný důvod v tom pokračovat ve sledování