Recenze (21)
Continuum (2012) (seriál)
Seriál bez humoru, mezi postavami není žádná chemie, zápletka vypadá čím víc hůř... dám tomu ještě pár dílů, ale vidím to bledě.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Děkuji za tento seriál. HIMYM a TBBT mě už totálně nudí a tak díky téhle skupince podivínů zase věřím v sitcomy. 9/10
X-Men: První třída (2011)
Naprostá paráda, tímhle si Matthew Vaughn u mě zajistil první místo, teď už jen postavit svatyni ve skříni a modlit se, aby natočil pokračování. 9,5/10
Klíšťák (1994) (seriál)
Lžíce... Lžííííce!!!
Cesta samuraje (2010)
Film doplatil na nesympatickou zrzavou megeru v hlavní roli. Průměrných 5/10.
Chcete mě? (1992) (pořad)
Čistokrevnej kříženeček!
Hanebný pancharti (2009)
Asi jsem se díval na jiný film bo co, ale tahle nuda 85+/100, to si ze mě děláte prdel, ne? 1/10 za... já nevím, něco si vymyslete.
Eragon (2006)
Jaká kniha, takový film. 2/10
Přemluv bábu (2010)
Jo, přemluvme důchodce, oni jsou hloupější něž mamrdi bez střední, hurá! Mádl, ty si ale kokot. ;)
Hoří, má panenko (1967)
Jak k tomu přijdou ti lidi, co si losy poctivě koupili a nic si nenakradli? Měli si nakrást. Kdo si nenakrad, musí to chápat jakože nevyhrál! 9/10