Oblíbené seriály (9)
Živí mrtví (2010)
Dilbert (1999)
2 $ocky (2011)
Simpsonovi (1989)
Teorie velkého třesku (2007)
Alcatraz (2012)
Seriál je myslím dost povedený. Zklamal mě takový trochu divný konec a tak doufám, že tvůrci udělají i druhou řadu. Na seriálu se mi líbilo, že v každém díle jsme poznali nového vězně (dozorce) a zároveň jsme se postupně dostávali k pochopení zmizení vězňů. Takový druh seriálu mám rád - když se člověk postupně dozvídá jen střípky, které si pak musí spojit dohromady. V případě Alcatrazu se to myslím povedlo dobře. A co se týče postav, tak se mi asi nejvíc líbil Hauser a ředitel. Naopak se mi vůbec nelíbil Tiller.