Recenze (8)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Kdyby šlo dát víc než pět hvězd tak tenhle film je ode mě dostane. Sice Chucka Norrise nějak zvlášť nemusím, ale za hlášku s kobrou má u mě jedničku s hvězdičkou :-) Z kina jsem odcházela nadšená! Skvělý! Skvělý! Skvělý! Co dodat..!
Madagaskar 3 (2012)
Skvělý, skvělý, skvělý!! Prostě jsem se skvěle bavila.Navíc IMAX hodně umocnil scénu s cirkusovými čísly, že mi běhal mráz po zádech. Ať si to lidi co neumí ocenit pěknou a navíc velmi zábavnou pohádku kritizují jak chtějí. Mělo to pobavit a pobavilo! 85 % !
Kůže, kterou nosím (2011)
Musím uznat, že rozuzlení filmu mě dostalo.... 80%
Training Day (2001)
I přes to, že jsem tušila jak film dopadne, jsem pořád doufala, že se z Denzela stane hodnej policijat a fandila mu :-) Celkový dojem: Pěkný film, na který se ráda podívám znovu.
Sněhurka a lovec (2012)
Skvělé novodobé pojetí klasické pohádky! Škoda, že některé dámy přítomné v kině nepochopily, že i když je to zpracování spíše pro dospělé, je to pořád na motivy pohádky a neustále rušily svým smíchem!
G-FORCE (2009)
I když mám animáky ráda, tak tenhle mě vůbec nebavil a nezaujal. Útěk krtka mi silně připomněl útěk Nema. Akční scény co nejsou akční.... 20%
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Proč mi v prvních pěti minutách tahle pohádka připomněla ČR?? Aha, protože tam mají daň skoro ze všeho, tak jako u nás :-D A tahle scénka to dokreslila...: Daň z ..... nikdo nekoukne, všichni souhlasí :-D
Miláček (2012)
Z kina jsem odcházela v celku nadšená. Tenhle film jsem chtěla hodně vidět, protože mě zajímal jiný pohled na Pattisona než jako na upíra a myslím, že mu to docela šlo. Neřekla bych, že je nejlépe placeným ochotníkem. Hrát umí. Film Voda pro slony to podle mého jen potvrzuje. Thurman a Ricci jsou dvě herečky, které film zdobily nejen svými hereckými výkony ale i svým půvabem. Rozhodně se nedají opomenout kostýmy. Celkový dojem z filmu 80% ( myslím, že si přečtu knížku :-)