Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Pán času (2005)
Červený trpaslík (1988)
Futurama (1999)
Upíří deníky (2009)
Da Vinciho démoni (2013)
Bylo, nebylo (2011)
Pořád mě to baví, těch 45 minut mi vždy přijde jak 1 a pokaždé se těším na pokračování... odraženo od základů starých dobrých pohádek, které všichni známe (ale, opravdu?) - tenhle seriál přináší něco nového, to "něco", co prostě nemůžete jen tak nechat být:) Update: Někdy po čtvrté sérii jsem to zabalila. Henry je na pěst a jak to tak bývá, s přibývajícími řadami klesá kvalita... Škoda.