Oblíbené seriály (10)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Pacifik (2010)
Perfektní seriál, sice o něco slabší než "Bratrstvo neohrožených", ale pořád je to pro mě jeden z nejlepších seriálů o 2.sv válce. Nechápu slabé hodnocení některých uživatelů. Myslím, že čtveřice režisérů odvedla dokonalou práci. Jsem rád, že jsem se mohl na tento desetidílný seriál podívat a jsem přesvědčen, že to nebylo naposled! Opravdu klobouk dolů před všemi co se na tomto a Bratrstvu neohrožených podíleli.
Živí mrtví (2010)
Lajna (2017)
Hra na oliheň (2021)
Vyprávěj (2009)
Velmi dobře zvárněný obraz minulosti v podání seriálu, nesoucí nazev: "Vyprávěj". Skvělý výběr českých herců. Velmi mě tenhle seriál oslovil ... 80% Doporučuji!
Chalupáři (1975)
Comeback (2008)
Jak se říká: "někdy i blbost potěší". Tohle blbost je a mě opravdu potěšila. Jako kulisa při plnění domácích povinností nebo do nudy je tohle jasná volba. Na to jaká bída v poslední době panuje v české kinematografii je tenhle výtvor jedním z těch povedenějších. Řekl bych, asi jeden z nejpovedenějších českých sitcomů vůbec. Martin Dejdar je v roli Ozzáka skvělý.