Recenze (7)
Temný rytíř povstal (2012)
jednoznačně jedno z nejlepších zakončení ne-li nejlepším zakončením trilogie. Nolan, co všichni splnili mé očekávání a z kina jsem odcházela s pocitem naprostého spokojení a smutku, že už se dalšího Batmana nedočkám, ale v nejlepším se má přestat ...
Annie Hallová (1977)
Neobyčejný film o obyčejném.
Dorian Gray (2009)
Film nedokázal zachytit Dorianovu morální proměnu jinak než každodenním š*káním po dobu několika let. Wilde, své dílo určitě viděl jinak oproti režisérovi.
Žena v černém (2012)
Z kina jsem odcházela s plným močovým měchýřem strachu, že po cestě potkám ženu v černém. Kvalitní horor, kde Radcliffe ukazaje, že není pouhý chlapec s jizvou a brýlemi. Jen tak dál...
Kafe a cigára (2003)
Pravda, některé povídky jsou slabým průměrem, na který od Jarmusche nejsme zvyklí. Ovšem už jenom díky některý povídkám (např. Delirium, Cousins? a zase Cousins), které jsou šperky celého filmu, nemohu s hodnocením jinak.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
NEVER MORE!!!
Hodiny (2002)
Co vše se může stát během jednoho dne, který se jeví jako další z mnoha? Daldrymu se podařilo, to o čem může mnoho režisérů pouze snít, natočit kvalitní film s nelehkým tématem a k tomu získat takové herecké obsazení. Oscar neměl padnout do rukou pouze Kidmanové, ale všem třem hlavním představitelkám.