Oblíbené filmy (10)
Serenity (2005)
Joss Whedon je (stejnně jako Nathan Fillion) jednoduše boží! Je snad potřeba ještě něco více dodávat?
Avengers (2012)
Jednoznačně jeden z nejlepších nejen komiksových filmů posledních let. Celou dobu jsem sledoval plátno doslova s otevřenou pusou a nechal se pohltit Whedonovou nádhernou exhibicí, která jen potvrdila správnost jeho volby do pozice režiséra a scénáristy. Nikdo jiný by nedokázal Avengers zvládnout s takovou lehkostí a zároveň jasným tahem na branku, chemie mezi jednotlivými hrdiny je více než nakažlivá a v některých okamžicích mi to připomnělo nejlepší chvíle s Buffy. Je až neuvěřitelné jak rychle mi to celá uteklo a moc bych si přál, aby tady už byl další díl.
Matrix (1999)
Kick-Ass (2010)
Temný rytíř (2008)
Vetřelec (1979)
Jeden z nejlepších sci-fi filmu co v tom to žánru vzniknul, jeho neopakovatelná atmosféra a celé pochmurné zpracování je natolik silné, že mě dokáže, pokaždé když si najdu na tento film čas pohltit a tak se vždy nechám unášet strhujícím dějem, kde se posádka vesmírné lodi Nostromo musí vypořádat s tím nejvražednějším šmejdem s vesmíru, že je to souboj dosti nerovný netřeba připomínat. Vetřelec snad ve všem funguje dokonale a ani po tolika letech od svého vzniku neztratil nic ze své jedinečnosti, ať už se jedná o režii Ridleyho Scota nebo dokonalí výkon Sigourney Weaver, více snad není potřeba dodávat.
Poslední skaut (1991)
Dogma (1999)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Ano přiznávám, miluju Sarah Michelle Gellar a jako pořádnou mrchu Kathryn snad ještě o něco více než jako Buffy, přemožitelku upírů, ta role jí totiž neskutečně sedla. Celkově se mi tento film velice líbí a vždy když mám možnost tak si ho rozhodně nenechám ujít.